هرانچه درموردGALAXY S22بایدبدانید

نویسنده: محمد دانه زن
بازدید: 935 نفر
به روز رسانی:

هرانچه درموردGALAXY S22بایدبدانید

 

 

هر آن چیزی که درباره GALAXY S22 می‌دانیم

در اوایل سال 2021 به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، سامسونگ خانواده جدید سری S را به‌صورت مجازی و آنلاین رونمایی کرد. خانواده اس 21 سامسونگ با طراحی جدید و سخت‌افزار جذاب همراه قیمت ارزان‌تر نسبت به نسل قبلی، بسیار مورد استقبال کاربران و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. در این مطلب همراه مجله تکنولایف باشید تا بدانیم گلکسی S22 چه مشخصات و پیشرفت‌هایی نسبت به S21 خواهد داشت.

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی S22

درباره تاریخ عرضه Samsung Galaxy S22 اطلاعات کمی در دست است، اما انتظار داریم سامسونگ برنامه‌ای مشابه برنامه‌های سال 2021 را دنبال کند.
آیا این بدان معناست که در ژانویه 2022 شاهد سری Samsung Galaxy S22 خواهیم بود؟ هیچ تضمینی وجود ندارد و سامسونگ ممکن است تصمیم بگیرد به طور پیش‌فرض به تاریخ معمول عرضه خود در فوریه یا مارس بازگردد. با این اوصاف، این شرکت حتی ممکن است معرفی را جلو بیندازد و گوشی‌ها را حتی زودتر اعلام کند.

 

هر آن چیزی که درباره GALAXY S22 می‌دانیم

ما هنوز چیزی را با اطمینان نمی‌دانیم اما انتظار می‌رود اس 21 تقریباً هم‌قیمت گلکسی S21 باشد. سامسونگ گلکسی S21 با قیمت 799 دلار، S21 Plus با قیمت 999 دلار و S21 Ultra با قیمت 1.199 دلار شروع می‌شود.
با این‌که اطلاعات دقیق و زیادی از گلکسی S22 در دست نداریم، می‌خواهیم چند مورد از انتظاراتی که دوست داریم در سری بعدی سامسونگ‌ها ببینیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

پشتیبانی از کارت حافظه جانبی در گلکسی S22

شاید این یک خواسته ساده باشد، اما شاید در جریان باشید که خانواده S21 از این قابلیت بی‌بهره هستند و این یکی از نقاط ضعف این گوشی‌ها به‌حساب می‌آید؛ مانند گوشی‌های آیفون که از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کنند، سامسونگ در مقابل آن با پشتیبانی از این قابلیت می‌تواند دلیل اصلی خرید این گوشی باشد. با پشتیبانی از کارت حافظه در اس 22 می‌توانید با حجم زیادی از فضای ذخیره‌سازی سالیان سال راحت و بی‌دغدغه با گوشی خود سر کنید.

 

فضای ذخیره سازی داخلی بیشتر در گلکسی اس ۲۲

اگر سامسونگ باز هم به فکر حذف درگاه کارت حافظه باشد، لازم است که فضای ذخیره‌سازی داخلی را افزایش بدهد. به‌عنوان‌ مثال Galaxy S21 فقط در اندازه‌های ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی در دسترس است. اگر فضای بیشتری می‌خواهید، باید Galaxy S21 Ultra را انتخاب کنید.

هر

بروز ترین اخبار در top_gsm.ir

قیمت پایین تر S22 نسبت به نسخه قبل

سامسونگ با ارائه خانواده اس ۲۱ در قیمت پایین‌تر از اس ۲۰، توانست نظر بسیاری از کاربران را به خرید این مدل تغییر دهد؛ پس انتظار داریم برای سال بعد هم از اس ۲۲ به‌عنوان گوشی ارزان‌قیمت نسبت به اس ۲۱ یاد شود. البته اس ۲۱ نسبت به اس ۲۰ مقداری افت سخت‌افزاری داشت، پس منطقی است که اگر نسخه ارزان‌تر بخواهیم باید با یک سری از افت سخت‌افزارها کنار بیاییم. 

توجه بیشتر به مدل های استاندارد و پلاس

همان‌طور که گفته شد اس ۲۱ استاندارد نسبت به اس ۲۰ ضعف‌هایی داشت که باعث شد این گوشی ارزان‌تر از مدل سال قبل شود، اما در کل ارزش خرید بسیار بالایی دارند و نسبت به قیمتشان بسیار مناسب هستند. اما انتظار داریم بعضی از قابلیت‌های اس ۲۱ الترا مانند زوم ۱۰۰ برابری در نسخه استاندارد و پلاس اس ۲۲ استفاده شود.

از پلاستیک در S22 استفاده نشود

این موردی نیست که همه به آن توجه داشته باشند، اما گلکسی S21 از پشت شیشه‌ای دور شده و به Glasstic تغییر داده است. به گفته خود سامسونگ گلستیک ترکیبی از پلاستیک و شیشه است، اما بیشتر شبیه یک نوع پلی‌کربنات با کیفیت است. امیدواریم در نسخه گلکسی اس 22 سامسونگ مانند قبل از شیشه استفاده کند و پلاستیک را حداقل از خانواده پرچمدار و دوست‌داشتنی S حذف کند.

قلم S Pen در سری S22

برای تجربه مزایای قلم سامسونگ دیگر نیازی به خرید گوشی هوشمند Galaxy Note نیست، اکنون می‌توانید Galaxy S21 Ultra را انتخاب کنید. به نظر ما تجربه قلم مفید است و برای کسانی که می‌خواهند لوازم جانبی خاصی داشته باشند گزینه بسیار خوبی است.
همان‌طور که گفته شد، پشتیبانی از S Pen به‌اندازه Galaxy Note گسترده نیست. برای مثال باید S Pen Pro را انتخاب کنید تا بتوانید برخی از ویژگی‌ها را دریافت کنید، اما این قابلیت‌ها هنوز در سری S دیده نمی‌شود. ما امیدواریم که در سال 2022 عملکرد S Pen سامسونگ برای سری S کاملاً هماهنگ و شخصی‌سازی شود.

 

در این مطلب بررسی کردیم که چه مسائل پررنگ و مهمی می‌تواند گلکسی S22 را دوست‌داشتنی و ارزشمندتر از نسخه‌های قبلی کند. هیچ‌کدام از این اطلاعات دقیق و رسمی نبوده و فقط می‌توان گفت که آرزوی کاربران خوش‌بین است که امیدواریم عملی شوند.
نظر شما درمورد گلکسی اس ۲۲ چیست؟ آیا می‌تواند تمام نقص‌های اس ۲۱ را رفع کند؟ از نظر شما گلکسی اس ۲۲ با چه قیمت و چه زمانی عرضه خواهد شد؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بروز ترین اخبار در top_gsm.ir


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *