وان پلاس ۱۲ را در اولین تصاویر رسمی تماشا کنید

نویسنده: فرهاد یوسفی
بازدید: 444 نفر
به روز رسانی:

در طی چند ماه گذشته، رندرهای مختلفی از پرچمدار موردانتظار وان پلاس یعنی وان پلاس ۱۲ فاش شده است. حالا اما خود این برند چینی دست به کار شده و به تازگی اولین تصاویر رسمی گوشی پرمیوم خود را در اختیار کاربران قرار داده است. همانطور که می‌دانیم، وان پلاس ۱۲ در تاریخ ۴ دسامبر مصادف با ۱۳ آذر برای بازار چین معرفی خواهد شد.

به طور کلی، وان پلاس ۱۲ با ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل عظیم خود از طراحی مشابه نسل قبلی یعنی وان پلاس ۱۱ بهره می‌برد. با این وجود، یک تغییر طراحی مهم نیز در پرچمدار نسل بعدی وان پلاس اعمال شده که در نوع خود قابل توجه است.

طبق اعلام رسمی این برند، اسلایدر هشدار که امضای طراحی گوشی‌های وان پلاس به شمار می‌رود حالا به جای سمت راست بدنه در سمت چپ وان پلاس ۱۲ قرار گرفته است. وان پلاس ادعا می‌کند که با تغییر محل قرارگیری اسلایدر هشدار، موفق شده که در گوشی خود از یک آنتن یکپارچه استفاده کند که سبب بهبود عملکرد دستگاه در بازی‌ها می‌شود.

در یک بیانیه رسمی، وان پلاس اعلام کرده که پس از انجام چندین آزمایش داخلی، متوجه شده که بهترین مکان برای قرارگیری آنتن‌های مخصوص بازی در بین انگشتان اشاره کاربر است زمانی که گوشی را در حالت افقی نگه می‌دارد. این فضا اما در وان پلاس ۱۱ توسط اسلایدر هشدار تصرف شده است. در این رابطه، وان پلاس اذعان داشته که با تغییر جایگاه اسلایدر هشدار و انتقال آن به سمت مخالف دستگاه، آنتن‌های مخصوص بازی بهتری در وان پلاس ۱۲ به کار برده است.


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *