چگونه آهنگ دلخواه برای اعلان باتری بگذاریم؟

نویسنده: رضا رجب دوست
بازدید: 1207 نفر
به روز رسانی:

چگونه آهنگ دلخواه برای اعلان باتری بگذاریم؟

اگر شما جز کاربرانی هستید که از سیستم عامل اندروید استفاده میکنید پس خوب می دانید که این سیستم عامل، تنظیمات زیادی برای شخصی سازی اعلان باتری ندارد.می توانید با راه حل های که سایت تاپ جی اس ام در اختیار شما قرار می دهد سطح اعلان های مربوط به کم شدن باتری را به دلخواه تعیین کنید اما نمی توانید میزان صدایی که هنگام کم شدن باتری پخش میشود، به آن دست بزنید.(کاهش یا افزایش دهید.)

 

اعلان باتری کمتر از 15 درصد، بدترین اطلاعیه گوشی

خیلی اتفاق بدی است وقتی دارید از گوشی استفاده می کنید، بعد یک دفعه وسط کار اعلان باتری کمتر از 15 درصد را نشان میدهد.که در بسیاری از گوشی ها چراغ چشمک زنی در این هنگام روشن میشود که شدیدا آزاردهنده است. وقتی که به این مشکل برمیخورید، نمی توانید کار خاصی انجام دهید اما می توانید برای اعلان باتری آهنگ دلخواه بگذارید و از این طریق آن را شخصی سازی کنید.

 

آموزش قرار دادن آهنگ دلخواه برای اعلان باتری

سایت تاپ جی اس ام قصد دارد به شما دو روش آموزش دهد که چگونه آهنگ دلخواه برای کمبود باتری برای گوشی اندروید خود تنظیم کنید، حتی با این کار می توانید تعیین کنید از چه درصد پایینی این آهنگ شروع به پخش کند و با چه فاصله زمانی پخش آن دوباره تکرار شود.

 

روش اول : استفاده از برنامه Battery Notifier BT Free

قدم اول : برنامه Battery Notifier BT Free را دانلود و بعد نصب کنید.

قدم دوم : برنامه را اجرا کرده و تمام مجوزهای موردنیاز را به آن بدهید.روی دکمه settings در وسط صفحه کلیک کنید.

 

آهنگ دلخواه برای اعلان باتری

 

قدم سوم : در تنظیمات برنامه گزینه ی Low battery change options را انتخاب کنید و در اینجا گزینه های مختلفی را برای شخصی سازی اعلان وقتی که باتری کم است، در اختیار دارید.

آهنگ دلخواه برای اعلان باتری

 

قدم چهارم : قسمت های مختلف را به دلخواه خود تنظیم کنید.گزینه ی Low battery level برای تعیین عدد درصدی از باتری است که در آنجا به بعد اعلان فعال میشود، Repeat interval برای فاصله زمانی تکرار اعلان، vibration مربوط به لرزش گوشی، Sound هم برای پخش صدا می باشد و آخرین گزینه یعنی Notification Ringtone برای قرار دادن آهنگ دلخواه به عنوان هشدار اعلان باتری است که از دراین قسمت هر آهنگی که می خواهید از گوشی انتخاب و تنظیم کنید.

 

آهنگ دلخواه برای اعلان باتری

 

قدم پنجم : در نهایت، بعد از تمام شدن تنظیمات، برنامه را ببندید.از این لحظه به بعد، از درصد شارژی که خود شما تعیین کرده اید به پایین، اعلان باتری با زنگ خور دلخواه شما پخش میشود.

 

 

روش دوم : تنظیمات اعلان آهنگ پیش فرض اندروید 9

اگر گوشی اندروید شما 9 می باشد نیازی به نصب هیچ برنامه خاص برای این کار نیست برای اینکار مراحل زیر را طی کنید و آهنگ دلخواه برای اعلان کمبود باتری، قرار دهید.

قدم اول : به Settings گوشی اندروید خود بروید
قدم دوم : .Apps را باز کنید تا فهرست برنامه ها باز ببنید.

 

 

اهنگ دلخواه برای اعلان باتری

 

 

قدم سوم : به دنبال کلمه ی System UI بگردید و آن را باز کنید.

 

آهنگ دلخواه برای اعلان باتری

 

قدم چهارم : قسمت Notification را پیدا کنید.

 

تنظیمات

 

قدم پنجم : داخل قسمت System UI گزینه ی Sound را باز کنید.

 

sound

قدم ششم : در اینجا شما می توانید زنگخور سیستم را تغییر دهید که این آهنگ می تواند هر چیزی از خافظه داخلی اندروید شما باشد.

 

زنگخور

درمورد باتری بخوانید : چگونه باتری معیوب را تشخیص دهیم ؟!


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *