چگونه از Find My Mobile برای یافتن سامسونگ گلکسی گم‌شده استفاده کنیم

نویسنده: Behzad GSM
بازدید: 1092 نفر
به روز رسانی:

چگونه از Find My Mobile برای یافتن سامسونگ گلکسی گم‌شده استفاده کنیم

بازیگران بزرگ اندروید همچون گوگل و سامسونگ ویژگی‌هایی را به‌صورت پیش‌فرض برای گوشی قرار داده‌اند که به شما اجازه می‌دهد تا محل گوشی را مشخص کنید، آلارم آن را به صدا درآورید و حتی در صورت ضرورت اطلاعات را پاک‌کنید. در این راهنما قصد داریم به شما نشان دهیم تا چگونه از Find My Mobile سامسونگ و Find My Device گوگل استفاده کنید تا حتی اگر گوشی را در اختیار ندارید آن را کنترل کنید.

فعال‌سازی Find My Mobile تلفن گلکسی را به‌شدت توصیه می‌کنیم تا اگر دیوایس خود را از دست دادید، سریعاً آن را موقعیت‌یابی کنید.

  1. در دیوایس خود اپلیکیشن Find My Mobile را جستجو کنید ( این برنامه در گوشی شما وجود دارد اما در بالای لیست برنامه‌ها نیست)
  2. بر روی Find My Mobile‌ ضربه بزنید

  1. به اپلیکیشن اجازه دهید تا به مخاطبین، لوکیشن و حافظه دیوایس دسترسی داشته باشد
  2. منو اصلی تنظیمات (Settings) را بازکنید
  3. به پایین اسکرول کنید و بر روی Biometrics and security ضربه بزنید
  4. حال سوئیچ Find My Mobile را روشن کنید

  1. بر روی لینک Find My Mobile ضربه بزنید
  2. اطمینان حاصل کنید که اکانت نمایش داده‌شده بر روی نمایشگر صحیح است و سوئیچ Remote unlock و Send last location را روشن نمایید
  3. هنگامی‌که Remote unlock را فعال کنید یک پاپ‌آپ از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید از PIN خود نسخه پشتیبان تهیه کنید ؟ Agree را لمس کنید

از همین تصویر آخر شما قادر خواهید بود با استفاده از browser گوشی خود Find My Mobile را لود کنید اما اگر گوشی را از دست دهید دیگر فایده‌ای ندارد پس بیایید ببینیم چگونه گوشی را از طریق دیوایس دیگر  و یا browser کامپیوتر مکان‌یابی کنیم .

“چگونه از Find My Mobile برای یافتن سامسونگ تلفن گلکسی خود را موقعیت‌یابی کنیم”

1.  در ‌ browser کامپیوتر خود http://findmymobile.samsung.com/ را تایپ کنید

2. وارد اکانت خود شوید. در اینجا شما می‌توانید فهرستی از دیوایس‌های سامسونگ خود را ببینید که با کلیک بر روی هر یک می‌توانید موقعیت حدودی آن‌ها را بیابید.

3. چنانچه گوشی شما مفقودشده و یا ازدست‌رفته است باید یکی از گزینه‌‌های موجود در سمت راست صفحه را انتخاب کنید.

(Ring (صدای زنگ) , Lock (قفل) , Track Location(ردیابی) , Erase Data(حذف اطلاعات) , Back up(پشتیبان‌گیری) , Retrieve calls/messages(بازیابی تماس‌ها/پیام‌ها) , Unlock(قفل‌گشایی) , Extend battery life( افزایش عمر باتری) , or Set guardians(تنظیم محافظ) ).

زیبایی سرویس گوگل در این است که شما می‌توانید چندین دستگاه از سازندگان متفاوت را یکجا مدیریت کنید. نقطه‌ضعفی هم وجود دارد و آن اینکه شما قادر نخواهید بود بر روی یکسری از دیوایس‌ها ساخت یکسری از تولیدکنندگان کنترل داشته باشید.


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمود
    ادمین

    عالیه ممنونم..