چگونه با گوشی خود پرینت بگیریم؟

نویسنده: فرهاد یوسفی
بازدید: 500 نفر
به روز رسانی:

با سلام با مقاله و آموزشی دیگر از تاپ جی اس ام در خدمت شما هستیم..

در این آموزش به شما یاد میدهیم چگونه با گوشی همراه خود پرینت بگیرید پس با ما همراه باشید..

 

Google Cloud Print

Google Cloud Print جزو آن دسته از نرم افزارهایی است که اصولاً از ابتدا بر روی دستگاه تلفن اندرویدی شما نصب شده است اما در صورتی که تلفن شما اندکی قدیمی است و این برنامه را در گوشی خود پیدا نمی‌کنید می توانید آن را به راحتی به صورت دستی بارگیری کنید.

اگر اقدام به بارگیری گوگل کلود پرینت به صورت دستی کردید باید پس از نصب چاپگر سازگار با دستگاه خود را شناسایی کرده و آن را اضافه کنید.

در صورتی که این برنامه بصورت پیش فرض در گوشی همراه شما وجود دارد باید به تنظیمات گوشی خود بروید و به دنبال گزینه پرینت بگردید (اینکار را با سرچ کردن کلمهprint و یا چاپ در نوار جستجوگر تنظیمات انجام دهید) و سپس بر روی گزینه افزودن چاپگر ضربه بزنید.

پس از افزودن چاپگر برنامه ای را که از آن قرار است چاپ کنید را باز نمایید و بر روی گزینه سه نقطه که به شما اطلاعات بیشتری را نشان می‌دهد و معمولاً در گوشه بالا سمت راست است ضربه بزنید تا بتوانید گزینه چاپ را پیدا کرده و انتخاب نمایید.

و در آخر به هیچ عنوان فراموش نکنید که اگر قصد دارید تا گوشی اندرویدیتان پرینتر مورد نظر را شناسایی کند باید حتماً آن دو را به یک شبکه وای فای متصل نمایید.

 

بهترین برنامه های پرینتر برای Android

در حالی که برخی از برنامه های شخص ثالث اندرویدی وجود دارند که می‌توانند نیازهای چاپی شما را برطرف کنند اینطور به نظر می‌رسد که بهتر است همواره به این منظور از Google Cloud Print استفاده کنید. این برنامه رسمی که توسط Android برای کاربرانش توصیه شده است امکان چاپ مستقیم از هر برنامه ای اعم از مرورگر وب، سرویس گیرنده ایمیل یا سیستم مدیریت اسناد را به راحتی به شما ارائه می‌دهد. شما با استفاده از Google Cloud Print به جای نیاز به باز کردن یک برنامه به صورت جداگانه می‌توانید به صورت کاملا مستقیم از طریق تلفن یا رایانه خود اقدام به چاپ فایل مورد نظر کنید.

 

به خاطر داشته باشید که چاپگر خاص شما ممکن است با استفاده از افزونه یا برنامه کاربردی مخصوص به خود بهتر عمل کند. به عنوان مثال اگر چاپگر شما HP است شما می‌توانید برنامه چاپگر HP را به راحتی از فروشگاه Google Play بارگیری کنید.

 

ممکن است هزاران برنامه چاپگر دیگر برای Android وجود داشته باشد اما مطمئن شوید که یا از برنامه Google Cloud Print یا از برنامه یا افزونه مورد نظر و مطابق با مارک چاپگر خود استفاده می‌کنید.

 

امیدواریم این آموزش برای شما مفید بوده باشد..

برای بهتر شدن مطالب و دست یافتن به مطالب مورد نیاز خود در قسمت کامنت ها نظرات خود را با ما در میان بگذارید..


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *