آموزش جامع S-OFF کردن برند HTC

نویسنده: محمدحسین حلاج شوشتری
بازدید: 1204 نفر
به روز رسانی:

آموزش جامع S-OFF کردن برند HTC

 

در ابتدای کار به صورت خلاصه عرض میکنیم S-OFF چیست؟ و آیا گوشی یا تبلت برند HTC شما S-OFF است یا S-ON؟ و S-OFF بودن دیوایس اچ تی سی شما چه مزایا و معایبی دارد؟ در انتهای به آموزش چگونه S-OFF کردن گوشی میپردازیم.

S-OFF یا S-ON چیست؟

به صورت پیش فرض یک قفل امنیتی روی تمامی گوشی و تبلتهای برند HTC ست شده است که اجازه اعمال تغییرات اساسی در دستگاه مثل فلش کردن رام رسمی با هر ورژنی (SuperCID) یا دانگرید کردن رام، انلاک سیم کارت و… به کاربر داده نمیشود.

توجه داشته باشید S-OFF نیز مانند ROOT یک نوع مجوز است که فقط به شما اجازه ی اعمال تغییرات در دستگاه را میدهد و به خودی خود کاری انجام نمیدهد. میتوانیم اینگونه تعبیر کنیم که S-OFF یعنی سکوریتی (امنیت) خاموش است و S-ON یعنی سیستم امنیتی دستگاه روشن است.

توجه داشته باشید  S-OFF  کردن نیز مانند روت باعث نقض قوانین گارانتی و باطل شدن آن میشود

چگونه دستگاه HTC خود را S-OFF کنیم؟

سالها پیش سرویسی به نام FireWater امکاناتی رایگان برای S-OFF کردن تمامی گوشی و تبلتهای برند HTC ارائه میداد ولی الان این سرویس کار نمیکند و جایش را به ابزار پولی  Sunshine داده است.

به ازای پرداخت ۲۵ دلار پی پال قادر خواهید بود دستگاه خود را S-OFF کنید این معتبرترین روشی است که روی اکثر دیوایس های HTC کار میکند لیست دیوایس های ساپورت شده را در زیر ببنید یا اپلیکیشن را ابتدا نصب کنید به شما خواهد گفت دستگاهتان قابل S-OFF شدن با آن هست یا خیر….

http://theroot.ninja/download.html

 

 

پست های اختصاصی سایت :

روش جدید حذف FRP | گوگل اکانت هواوی JKM-AL00 اندروید 8

حذف FRP | گوگل اکانت تمام گوشی های هواوی از اندروید 6 تا 9

دانلود فایل روت A205G ROOT اندروید9


نظرتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *